2017. április 18., kedd

Kiegészítő bejegyzés - Introduce // Lawson



Mivel a tegnapi nap folyamán csak úgy letámadtalak titeket egy bejegyzéssel, amiben lehet, hogy egy számotokra noname bandáról fecsegtem megállás nélkül, ezért gondoltam, kiegésztem az ultra hosszú posztomat egy kis útmutatóval. Tehát akkor most jöjjön egy Intro, fókuszban a Lawsonnal.

Ahogy azt már tudjátok - ha elolvastátok az előző bejegyzést -, a Lawson egy brit zenekar, melynek tagja 4 srác, Andy Brown (ének), Joel Peat (gitár), Ryan Fletcher (basszusgitáros) és Adam Pitts (dobos). Érdekesség, hogy a csapat neve egy bizonyos Dr. David Lawsonnak köszönhető, aki Andy orvosa volt, amikor a frontembernél agytumort állapítottak meg. David megmentette Andy életét, ezért kapta a banda a Lawson nevet.

A stílusuk pop-rock és rádióbarát. Eddig 3 lemezük van, a 2012-es Chapman Square, a Chapman Square ||, ami a debütáló korongnak egy bővített változata, és 1 évvel később jött ki, és a legfrissebb anyaguk, a 2016-os Perspective.

Már nem nagyon mondhatok újdonságokat, hiszen tegnap lelőttem a poént, tudjátok a történetüket. Át is adom a szót a linkeknek, beszéljenek ők helyettem.


Chapman Square tracklist

Learn To Love Again // kedvenc //



+ Chapman Square || tracklist

Brokenhearted // kedvenc //
Love Locked Out // kedvenc //
Parachute // kedvenc //





Na, remélem, így rendben vannak a dolgok. Őszintén szólva, még örülök, is, hogy újra írhattam a fiúkról, jó érzés másokat is látni a blogon, hiszen róluk ezelőtt még soha nem volt szó. Milyen nagy hiba is volt ez.

Most nagyon inspirált hangulatban vagyok, ki tudja, talán hamarosan előszedem a többi régi kedvencemet is, és róluk is összehozok valamit. Hm, igen, szívesen alkotnék valamit mondjuk az Imagine Dragonsról vagy a Maroon5-ról. De ez még a jövő zenéje.

Üdvözlettel: Amber Rogers



képek: google

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése